Умови повернення товару:

  1. Покупець має право відмовитись від замовленого товару у будь-який час до його отримання. Якщо покупець відмовився від товару у момент доставки, він зобов'язаний сплатити інтернет-магазину вартість доставки (кур'єрська – 80 грн, поштою – в обидві сторони за тарифом перевізника). Якщо причиною відмови від купівлі є брак товару, то доставку оплачує магазин.
  2. Споживач має право згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» після отримання товару протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводське пакування, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару.

 Умови повернення товару не поширюються на індивідуальні замовлення, товари зі зміною первинної комплектації за бажанням покупця, замовлення виконані за дизайном покупця.

 Вказані вище умови повернення не поширюються на такі товари:


· Продовольчі товари.

· Лікарські засоби.

· Предмети сангігієни.

· Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.

· Парфумерно-косметичні вироби.

· Дитячі іграшки м'які.

· Дитячі іграшки гумові надувні.

· Мундштуки.

· Гребінці, гребені та щітки масажні.

· Скрипкові підборіддя.

· Друковані видання.

 Докладніше - у Постанові Кабінету Міністрів України (№ 172 від 19.03.1994 р.).

 Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. При поверненні грошей розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі.

   Вам буде відмовлено у заміні товару або поверненні грошей, якщо:

  • з моменту придбання товару, який не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар не є новим, тобто був у використанні, зламаний, подряпаний тощо;
  • при перевірці якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару;
    упаковка товару пошкоджена або відсутня зовсім, немає етикеток;
  • товар виготовлявся на замовлення, на товар на замовлення наносилися логотип, ініціали, емблеми, фото тощо.

   Умови надання гарантії:

  • Гарантійний ремонт проводиться у разі пред'явлення покупцем відповідного товарного чека з найменуванням придбаного товару, датою продажу.
  • Гарантійні зобов'язання не поширюються на матеріали та деталі, які вважаються витратними у процесі експлуатації.
  • Гарантійні зобов'язання не поширюються на акумулятори Li-Pol.
  • Гарантійні зобов'язання поширюються на колекторні електродвигуни.
    Під гарантійним обслуговуванням слід розуміти процедуру усунення протягом гарантійного терміну недоліків або несправностей виробу, який ви купили. У разі закінчення гарантійного терміну у сервісному центрі вам можуть запропонувати послугу платного ремонту цього виробу. Термін гарантійного ремонту – 14 днів. Термін гарантії може бути продовжений, у разі знаходження виробу на гарантійному обслуговуванні.

Умови переривання гарантійних зобов'язань.

  • Невідповідність товару, що пред'являється на гарантійне обслуговування, зазначеного на чеку або гарантійному талоні.
  • У випадку, коли гарантійний талон відсутній або не заповнений (незаповненим прийнято вважати талон без друку, підпису продавця, серійного номера або дати продажу).
  • Після закінчення терміну гарантійності виробу.
  • На виробі є пошкодження механічного характеру.
  • Виріб був розкритий або зазнав незаконного ремонту в будь-якому сервісному центрі, який не має повноважень проводити подібні ремонтні роботи.
  • Гарантійний стікер (пломба) пошкоджений (опломбувати виріб може як виробник, так і продавець чи сервісний центр).
  • Виріб використовували, порушуючи гарантійні вимоги:
  • Вироби зазнало доопрацювання, не передбачене самим виробником;
  • Усередині виробу (обладнання) є стороння рідина або предмети;
  • Експлуатація виробу в ненормальних (не призначених для експлуатації цього виду виробу) умовах (всі умови експлуатації вказані в посібнику користувача)
  • Відсутність повної комплектації товару, що пред'являється на гарантійне обслуговування, відповідно до інструкції з експлуатації та/або нотаток продавця на гарантійному талоні.
  • Наявність явних чи прихованих механічних ушкоджень, спричинених порушенням правил транспортування, зберігання чи експлуатації.
  • Виявлена в процесі ремонту невідповідність умовам експлуатації,що до цього типу товарів.
  • Пошкодження контрольних етикеток та пломб (за наявності). Наявність усередині товару сторонніх предметів, незалежно від їхньої природи, якщо можливість такого не обумовлена в технічній документації та в інструкціях з експлуатації.