1. Як зробити замовлення?

Ви можете оформити замовлення через сайт цілодобово у будь-який день тижня за допомогою кнопки купити.

Якщо Ви вже ознайомилися з описом обраного товару і точно знаєте, що хочете, замовлення можна оформити за телефонами, вказаними в графі контакти.

Також, щоб оформити замовлення можна написати нам Viber, Telegram, WhatsApp, Signal на номер +380974482759.

2. Як сплатити моє замовлення?

Сплатити своє замовлення можна такими способами:

- через Ваш банк за реквізитами
- через банківський термінал;
- через кошик при оформленні замовлення вибравши спосіб оплати Monopay (тоді Вас автоматично переадресує на сайт Monopay для оплати, залишається тільки вибрати метод із запропонованих).

3. Чи працюєте ви за безготівковим розрахунком і чи є платником ПДВ?

За безготівковим розрахунком працюємо.

Ми не є платниками ПДВ.

4. У які міста є доставка?

Доставка по Україні здійснюється послугами перевізника Нова пошта. Відправлення замовлень можна зробити в будь-який населений пункт, де є офіс Нової пошти.

5. Навіщо мені вносити передоплату?

Сума, яку Ви вносите як передоплату, покриває витрати на пересилання у випадку, якщо Ви не забираєте на відділення пошти своє замовлення.

Передплата товарів на замовлення - Ви бронюєте товар, який виготовляється спеціально для вас.

6. Який у вас графік роботи?

Понеділок – п'ятниця з 9:00 до 17:00.

Субота з 09:00 до 15:00.

Оформити замовлення через сайт можна у будь-який час дня та ночі та у будь-який день тижня.

7. Як скасувати замовлення?

Ви можете скасувати своє замовлення за телефонами, вказаними ТУТ.

8. Скільки коштує доставка?

Доставка замовлень по Україні відповідно до тарифів перевізника Нова пошта. Ознайомитись можна на сайті https://novaposhta.ua/

9. Скільки часу займе пересилання мого замовлення?

Терміни доставки вашого замовлення Новою поштою ви можете самостійно розрахувати на сайті https://novaposhta.ua/